diumenge, 29 de maig del 2016

Joc per practicar sobre les unitats de mesura

Aquí us deixem l'enllaç d'un joc per practicar les unitats de mesura: http://internauta.vicensvives.es/ctl_servlet?_p=internauta&_c=LlibresUC&_m=obrirLlibre&_s=frameLlibre.jsp&idIcona=0000000067&idLlibre=0000000558

dijous, 12 de maig del 2016

JOC SOBRE LES COMARQUES DE CATALUNYA

Proveu aquest joc que us anirà molt bé per aprendre les comarques de Catalunya: http://serbal.pntic.mec.es/ealg0027/catcom1.html

dijous, 28 d’abril del 2016

COLONÍÉS DE 2N I 4T

Hola a tots,
aquest 26 i 27 d'abril em anat de colònies a la casa de colònies Can Vandrell a St.Feliu de Buixaleu. Vam arribar amb moltes ganes de fer un munt d'activitats, primer vam esmorçar i despres ens vam presentar. Abans de dinar vam anar a un planetari molt ianteressant on vam aprendre moltes coses les mes importants eren el Big bang i que passara amb el sol d'aquí 5000,000.000 anys. Després de dinar vam fer mots encreuats sobre el planetari. Abans de berena vam anar al rocodromo a fer escalada i després vam fer tir amb arc. Mentre berenabem va apareixer el Proto un extraterrestre que ens va demanar que busquéssim una clau vermella de uns 45 cm. La vam buscar gracies el dit magic d'un monitor l' Elmi. Dspres de sopar vam fer el joc de les vanderes que consisteix en trobar la bandera de l'equip rival peró la Xeimi la monitora ens va ensenyar a fer trampes i es va amagar la bandera a la sabata i va guanyar la classe de 4t. Al arribar a resepció vam fer una hora de discoteca. L'endema al matí vam jugar al mata conills ens vam preparar per anar-nos a Cubelles, vam marxar a ven dinat.

FOTOS DE LES COLÒNIES

En aquest enllaç podreu veure les fotos de les colònies i crec que fins i tot us les podreu baixar. https://goo.gl/photos/bbhBdar8Sfvw2NEV9

Colònies al súper Espai

Hola, Us explicarem la aventures a les colònies a Can Vandrell. Quan vam arribar vam deixar les motxilles i vam conèixer els monitors que es deien: Chiki,Pau,Arlo, ...després els nens de 2n es van anar amb el Pau monitor i la Arlo i nosaltres amb la Chiki una pantalla vam veure l'espai i vam viatjar per l'espai.

LES MILLORS COLONIES .

Hola a tots. Aquest dimarts em anat de colònies a un poble que es diu , Sant Feliu de Buixalleu a la casa de colònies Can Vandrell. Quan ja vam arribar ,vam veure un nen desconegut fen pipi a la muntanya ,i ens va mirar com si fóssim estranys. Després vam esmorzar, mentrestant ens van presentar als monitors, es deien Andrea , Pau i Xiqui . Després de esmorzar vam anar a una sala que es deia Cielito. A dins ens van explicar coses sobre l´espai,i van apagar el llum i la roba ens brillava. Quan ja vam acabar vam anar a dinar arrós amb tomàquet i de segon plat mandonguilles. La Naia es va menjar 10 mandonguilles ,i de postre gelat. Després vam anar a fer escalada al camp de Jocs i de Esports . Quan vam acabar vam fer tir amb l´arc .Van anar a mirar les habitacions,i vem anar a berenar. Quan estàvem berenant va venir un extraterrestre que es deia Proto,i Per ell els nens eran protitos ,i ens va explicar que havia perdut una clau i vam anar a buscar la clau i la Sílvia la va trobar la clau . Vam sopar carn rebossada ,patates chips i pa amb tomàquet,de veure aigua amb diferents colorants de color. Vam nar a fe el joc de nit que es deia les banderes

Les millors colònies amb 4t

Bona tarda a tothom, Us presentarem el que ha passat a les colònies. El que més ens agradat el joc de nit que van ser les banderes, que es juga amb dos equips i era quart contra segon, i era que cada equip tenia una bandera i la teníem que amagar. Després teniem que anar corrents a buscar-la i si ens deien et reto tenies que fer pedra paper tisora amb el nostre cos.
També fer escalada ens ho vam passar bé però era una mica difícil perquè les peces es movien i al baixa feia por però era super xulu. També vam fer tir d'arc i va ser super divertit.

Primer dia a les colonies de l'espai

Després de 2 hores molt avorrits d'autocar vam arribar a la casa de colònies. Vam esmorzar un deliciós entrepà. Els monitors es van presentar i es deien Chiky,Pau i Arlo eren molt graciosos. La Chiky ens va ensenyar l'espai i també hem fet noms encreuats sobre l'espai. Hem fet escalada, tir amb arc, frisbee, fútbol i ping pong. Vam fer jocs nocturns i hem anat a la disco però primer ens van fer un sopar especial. authors: Gustavo,Alberto i Xavier

LES COLÒNIES MÉS DIVERTIDES

Hola, com ja sabeu hem anat de colònies a la casa can Vendrell. Ho hem passat molt bé,hem fet moltes activitats com escalada,joc de nit, llançament de tir amb l'arc i també discoteca... Hem menjat molt bé,com macarrons,croquetes i de postre un gelat,fruita... També hi havien uns monitors molt amables que es deien: Xeimi, Andrea, (Chiqui), Pau i Elmi. Ho hem passat molt bé. Adrián,Carla i Larimar.

Primer dia després de les colònies

Hola, Avui és el primer dia de classe després de les colònies i a continuació anirem explicant com han anat i què ens ha agradat més.

dimecres, 27 d’abril del 2016

dilluns, 4 d’abril del 2016

IMPRESSIÓ 3D

Els pares de la Paula de 3r A tenen una feina molt innovadora, treballen amb impressores 3D i ens ho han explicat:

Electricidad Estática

Avui hem parlat de l'energia magnètica

Aquest matí hem parlat de l'energia magnètica, de la forç de la gravetat i els imans, podeu provar a casa amb ajuda dels vostres pares aquests experiments.

dimarts, 15 de març del 2016

Sortida esportiva a les pistes d'atletisme

Hem anat a les pistes d'atletisme de Vilanova a fer unes olimpíades amb diferents escoles de la comarca. Una activitat organitzada pel Consell Esportiu del Garraf

Activitat esportiva a les pistes d'atletisme

dilluns, 15 de febrer del 2016

CARNAVAL 2016

El Carnaval ha arribat a la seva fi, però ho hem passat genial !!!
Aquí us deiem unes quantes fotos d'aquesta festa!!

dijous, 14 de gener del 2016

La odisea de la vida

Un vídeo curt que ens explica la fecundació, la fomració del zigot, i el creixement de l'embrió:

En el ventre

En el vientre materno. National Geographic from Revista Carrusel on Vimeo.

Us deixem un video d'un reportatge espectacular que explica la formació d'un embrió humà, des de l'inici fins al part, 9 mesos resumits en un vídeo. És un pél llarg però el podeu anar saltant: